torsdag 26 januari 2012

Gruppuppgift. Vart är du om 5 år?


Om 5 år… har jag precis köpt en egen lägenhet. Jobbat ett tag och trivs bra, inte världens bästa betald men det går runt bra med lån på bilen och skotern. Att utbilda sig till larmtekniker var rätt beslut. På helgenerna kör jag skoter eller åker snowboard jag lever för vintern och bor såklart i fjällen någonstans.

Drogfrihet ett par år och det börjar ge resultat, saker löser sig nu för tiden mycket bättre. Hittat en flickvän som jag älskar och har fått bra kontakt med pappa och även med mamma. Lillebror kommer och hälsar på ganska ofta då han inte har någon egenlägenhet i Sverige.

Skriver fortfarande ganska mycket men nu finns det mer att skriva om, de senaste åren har jag hunnit varit ute och resa en del så det finns mer att skriva om. Boken verkar aldrig bli färdig men det är livsverk som kommer ta tid.

Börjat spara pengar till en husbåt, saknas fortfarande mycket pengar men det får ta den tid det tar för livet är ganska långt trots allt.  

1 kommentar: